Postanowienia ogólne:
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 października 2022 roku oraz określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep internetowy, działający pod witryną: www.coally.pl (zwany w dalszej części niniejszego Regulaminu – „Sklepem”), będący własnością firmy: „Coally Adriana Mielcarek” z siedzibą przy ul. Otomińskiej 24, 80-178 Gdańsk, zarejestrowanej w ewidencji działalności gospodarczej pod numerem NIP: 583-288-57-09.
- Sprzedaż produktów odbywa się w formie sprzedaży internetowej, poprzez zawarcie na odległość umowy pomiędzy zamawiającym (będącym pełnoletnią osobą fizyczną lub firmą, zwanymi w dalszej części niniejszego „Regulaminu” – Klientem), a Sklepem. Utrwalenie oraz zabezpieczenie, jak również udostępnienie Klientowi istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi faktury, dołączanej każdorazowo do dostarczanej przesyłki.
- Wszystkie produkty dostępne w sklepie i oferowane do sprzedaży są fabrycznie nowe oraz wolne od wad.
- Podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT oraz są cenami detalicznymi brutto, wyrażonymi w złotych polskich.
- Zdjęcia i wizerunki produktów prezentowane w Sklepie mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego (w szczególności, jeżeli chodzi o indywidualne ustawienia ekranu Klienta w tym natężenie kolorów itp.; nie dotyczy to właściwości oraz parametrów produktu), co Klient – składając zamówienie – przyjmuje do wiadomości.
- Sklep umożliwia Klientom śledzenie aktualności poprzez dobrowolne umieszczenie swojego adresu e-mail w zakładce newsletter pod adresem https://coally.pl/. Zapisanie się do newslettera jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na otrzymywanie od Sklepu materiałów marketingowych drogą elektroniczną.
Polityka prywatności:
- Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych Sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób trzecich, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997, Nr 133 poz. 883 z późn. zm.). Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, do ich korekty oraz do żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu się na stronie internetowej Sklepu.
- Zawartość Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisu art. 543 Kodeksu cywilnego, a dostępność produktu w Sklepie stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu przepisu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Klient jest jedyną osobą upoważnioną do dokonywania operacji na swoim koncie użytkownika. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za działania osób trzecich, którym Klient udostępnił swoje konto.
- Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Sklep o każdym przypadku naruszenia jego praw oraz prywatności, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
- Użytkownik, który dokonał rejestracji, może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez usunięcie konta, polegające na zgłoszeniu żądania jego usunięcia właścicielowi Sklepu. Właściciel zobowiązuje się dokonać likwidacji konta użytkownika w terminie 7 dni od daty otrzymania wyżej wymienionego żądania.
- Podczas procesu rejestracji Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych i kontaktowych, pod rygorem dochodzenia przez właściciela Sklepu zwrotu całości poniesionych z tego tytułu kosztów – na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji związanej z funkcjonowaniem Sklepu, w terminie 7 dni od daty zaistnienia nieprawidłowości. Reklamacje złożone po tym terminie nie będą przez Sklep rozpatrywane. Za datę złożenia reklamacji uznaje się dzień wpłynięcia jej do właściciela Sklepu, drogą elektroniczną na dane: kontakt@coally.pl (w tytule wiadomości wskazując „Reklamacja”) lub za pomocą listu poleconego na adres: „Coally Adriana Mielcarek”, ul. Otomińska 24, 80-178 Gdańsk (z dopiskiem „Reklamacja”). Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji użytkownika (w tym adres poczty elektronicznej) oraz datę i rodzaj stwierdzonej nieprawidłowości. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sklep w terminie 30 dni od daty wpłynięcia, a o jej rozstrzygnięciu Klient zostanie poinformowany niezwłocznie – za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres podany przez Klienta.
Prawa i obowiązki Sklepu:
- Sklep umożliwia Klientowi składanie zamówień za pośrednictwem witryny internetowej pod adresem: coally.pl.
- Sklep ma prawo do odmowy rejestracji Klienta, do odmowy przyjęcia zamówienia, do anulowania złożonego zamówienia, jak również do usunięcia konta Klienta (bez pytania w tym zakresie o zgodę), w szczególności, gdy Klient: podaje nieprawdziwe dane, dopuszcza się naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w tym innych użytkowników, właściciela Sklepu albo administratora portalu, dopuszcza się zachowań, które są niezgodne z niniejszym Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne związane z jego funkcjonowaniem bądź za ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym oraz systemie teleinformatycznym, z których korzysta Klient, a które uniemożliwiają mu poprawne korzystanie z oferty Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia działalności portalu coally.pl, do zmiany cen produktów znajdujących się w widocznej ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, jak również do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Sklep ma prawo wykorzystywać pliki typu „Cookies” w celu prawidłowego funkcjonowania Portalu, analizowania efektywności Portalu, przystosowywania Portalu do potrzeb jego użytkowników oraz do tworzenia statystyk.
- Całość strony internetowej Sklepu (w tym w szczególności: układ stron, ich zawartość treściowa, udostępniona grafika i zdjęcia, a także opisy produktów oraz zawartość treściowa bloga pod adresem: https://coally.pl/blog/) są własnością Sklepu i pozostają pod ochroną stosownych przepisów prawa, w tym przepisów ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (U. 1994, Nr 24 poz. 83 z późn. zm.); wszelkie kopiowanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie wyżej przywołanych materiałów i danych w całości lub w części bez zgody uprawnionej osoby jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Złożenie i potwierdzenie zamówienia:
- Zakupów może dokonywać osoba zarejestrowana w Sklepie lub osoba niezarejestrowana, która w formularzu zamówienia poda wymagane do dostawy dane adresowe ( imię i nazwisko oraz adres dostarczenia zamówienia – ulica, kod pocztowy, miasto) oraz dane kontaktowe (imię i nazwisko, telefon oraz adres e-mail).
- W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych – Sklep spróbuje skontaktować się z Klientem w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. W wypadku, gdy kontakt ten nie będzie możliwy lub okaże się bezskuteczny, Sklep może odstąpić od umowy sprzedaży.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji potwierdzane jest wysłaniem przez Sklep do Klienta wiadomości e-mail. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia, należy skontaktować się ze Sklepem pod adresem: kontakt@coally.pl. Dodatkowo, Sklep zastrzega sobie prawo do kontaktu z Klientem drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej – w celu potwierdzenia zamówienia.
- Termin płatności za zamówienie wynosi 5 dni. Jeżeli w tym czasie płatność nie nastąpi, zamówienie zostanie anulowane.
- Przygotowanie zamówionego produktu do wysyłki następuje po dokonaniu przez Klienta zapłaty (w jeden z oferowanych przez Sklep sposobów zapłaty) oraz po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że produkt jest dostępny w magazynie. Stosowna informacja w tym przedmiocie dostępna jest na stronie danego produktu, przy jego opisie. W przypadku zamówienia produktu niedostępnego, Sklep skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (jak np. częściowa realizacja, przesłanie produktu innego niż zamówiony, wydłużenie czasu oczekiwania na zamówiony produkt, anulowanie zamówienia).
- W przypadku braku w magazynie produktu, który Klient chciałby dodać do zamówienia, ma on możliwość uzyskania informacji o jego dostępności. Sklep wysyła do Klienta wiadomość, na podany przez niego adres e-mail, z informacją, że produkt jest już dostępny.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba produktów (o czym Sklep informuje Klienta), a realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na dane produkty, aż do wyczerpania zapasów.
- W chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta produkty są skompletowane i gotowe do wysyłki, do zamówienia wystawiana jest faktura, stanowiąca dowód zakupu. Złożenie przez Klienta zamówienia jest jednoznaczne z upoważnieniem Sklepu do wystawienia faktury, bez konieczności uzyskania podpisu Klienta. Faktura ta jest dowodem zawarcia przez strony umowy sprzedaży.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je wycofać aż do momentu wysyłki zamówienia przez Sklep, co zostaje potwierdzone wiadomością e-mail skierowaną do Klienta. Wprowadzanie zmian w treści zamówienia lub jego wycofanie jest możliwe poprzez niezwłoczny kontakt ze Sklepem pod adresem: kontakt@coally.pl.
- Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania środków na koncie Sklepu, chyba że informacja zawarta przy produkcie stanowi inaczej lub gdy Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną o wydłużonym czasie realizacji zamówienia.
- Przywołany powyżej, w pkt 11, czas realizacji zamówienia nie przewiduje czasu dostawy. Do całkowitego czasu realizacji zamówienia należy dodać przewidywany czas dostawy, wskazany przez Sklep.
Ceny i formy płatności:
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich oraz są cenami brutto i zawierają należny podatek VAT. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Ceny produktów nie uwzględniają kosztów przesyłki lub kosztów usługi transportu, które każdorazowo w całości pokrywa Klient – w zależności od wybranej opcji dostawy produktu.
- Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówione produkty:
- płatność on-line: wybierając operatora płatności Przelewy 24, oraz w następnym kroku metodę płatności (m.in. BLIK, karta płatnicza, tradycyjny przelew, Apple Pay, Google Pay).
- Sklep przewiduje możliwość dostawy produktu poza granicę Rzeczpospolitej Polskiej. Koszty wysyłki zostaną wówczas naliczone indywidualnie, w zależności od rozmiarów produktu, wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz zaproponowanego przez Sklep operatora.
Dostawa
- Zamówienia wysyłane są jedynie w trybie przedpłaty, a Klient może wybrać jedną z następujących form ich dostawy: Kurier Inpost. Skierowanie przesyłki do wysłania potwierdzone jest e-mailem wysłanym do Klienta.
- Średni czas realizacji zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych, chyba że informacja przy produkcie stanowi inaczej. Czas realizacji zamówienia obejmuje okres od dnia następującego po złożeniu zamówienia przez Klienta do dnia skierowania przez Sklep zamówionych produktów do wysyłki. W szczególnych wypadkach, o których Sklep poinformuje Klienta indywidualnie po złożeniu zamówienia, oraz przy zamówieniach indywidualnych, czas ten może ulec wydłużeniu.
- Coally.pl zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Klienta w jak najkrótszym czasie, uwzględniając czas realizacji zamówienia oraz przewidywany czas dostawy.
- Jeżeli wysyłka zakupionych produktów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, standardowy, przewidywany czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze.
- W wypadku gdy nastąpi zwrot przesyłki niedoręczonej Klientowi, a Sklep przesłał ją na prawidłowy adres – podany przez Klienta w treści zamówienia, Klient zostanie obciążony kosztami takiego zwrotu, a w wypadku zamówień wysłanych za pośrednictwem kuriera, Klient ma obowiązek skontaktować się ze Sklepem w ciągu 2 dni roboczych od daty nieudanej próby doręczenia przesyłki przez Kuriera. W wypadku zaniechania realizacji tego obowiązku oraz zwrotu niedoręczonej paczki do Sklepu, Klient zostanie obciążony kosztami jej przesłania.
- W wypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia przez Klienta zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki, Klient zostanie obciążony kosztami przesłania produktu z powrotem do Sklepu.
- Podczas odbioru przesyłki, na Kliencie ciąży obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na stan paczki, w tym w szczególności, czy nie nosi ona uszkodzeń oraz czy taśma zabezpieczająca nie jest zerwana. Jeżeli występują uszkodzenia, które mogą być przyczyną zniszczenia zawartości przesyłki, przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera lub doręczyciela i zawrzeć stosowne stanowisko odnośnie jej stanu.
Zwrot zamówionych produktów:
- Klient ma prawo zwrotu produktu zamówionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (daty dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską lub daty odbioru paczki z Paczkomatu).
- Zwrotowi, o którym mowa w pkt 1 powyżej, podlega wyłącznie produkt w stanie niezmiennym od dostarczonego Klientowi, w szczególności bez widocznych oznak używania, kompletny, czysty i bezwonny, z nienaruszonymi metkami oraz wszywkami. O dokonaniu zwrotu należy uprzednio poinformować Sklep, korzystając z dostępnego na stronie internetowej formularza zwrotu oraz wysyłając go drogą elektroniczną na adres: kontakt@coally.pl. Zwracany produkt należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą oraz informacją o numerze konta, na jakie należy przelać zwracane środki. Koszt odesłania produktu nie podlega zwrotowi, a Klient pokrywa go w całości we własnym zakresie. W przypadku dokonania zamówienia z darmową wysyłką, zwracając przesyłkę Klient ponosi wszelkie koszty związane z jej odesłaniem.
- Celem skorzystania z przysługującego Klientowi prawa do odstąpienia od umowy, Klient składa jednoznaczne oświadczenie poprzez wypełnienie formularza umieszczonego na stronie internetowej: https://coally.pl/formularz-zwrotu/ i wysłanie go drogą elektroniczną na adres: kontakt@coally.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Coally Adriana Mielcarek, ul. Otomińska 24, 80-178 Gdańsk.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczające jest wysłanie przez Klienta informacji dotyczącej wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej.
- Zwracany produkt należy odesłać na adres: Coally Adriana Mielcarek, ul. Otomińska 24, 80-178 Gdańsk w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia przesłania stosownego formularza o odstąpieniu od umowy. W wypadku przekroczenia powyższego terminu, przesyłka nie zostanie przez Sklep przyjęta, a Sklep nie będzie zobowiązany do zwrotu uiszczonych przez Klienta środków.
- Sklep zwraca Klientowi kwotę zamówienia, bez uiszczonych przez Klienta kosztów przesyłki, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia dowodu zakupu, formularza zwrotu i produktu w stanie nienaruszonym, przy czym powyżej wskazany okres jest liczony od chwili dostarczenia ostatniego z powyższych elementów.
- Zwrot należności następuje przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w formularzu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży lub zwrotnie na rachunek bankowy, z którego Klient dokonał zapłaty (w wypadku niepodania przez Klienta numeru rachunku bankowego w treści odstąpienia) – w obu wypadkach nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep zwracanego produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwróconych towarów w wyniku odstąpienia od umowy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. W przypadku, gdy zwrócone produkty będą nosić ślady użytkowania, Sklep odeśle je ponownie Klientowi na jego koszt.
- Sklep nie przyjmuje od Klientów przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.
Reklamacja produktów:
- Wszystkie produkty dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
- Sklep odpowiada wobec Klienta za wady towaru zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). Odpowiedzialność ta obejmuje swoim zakresem stwierdzoną przez Klienta wadę fizyczną (rozumianą jako niezgodność produktu z umową) lub wadę prawną (rękojmię).
- Jeżeli po otrzymaniu produktu, Klient stwierdzi w nim wady lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, może odesłać go (przekazując wypełniony formularz reklamacyjny, zawierający oświadczenie odnośnie przyczyny reklamacji i jej opisu (wraz z dokumentacją zdjęciową wadliwego towaru) oraz z otrzymaną fakturą sprzedaży jako dowodem zakupu) przesyłką kurierską lub przesyłką pocztową poleconą na adres: Coally Adriana Mielcarek, ul. Otomińska 24, 80-178 Gdańsk, uprzednio informując Sklep o zamiarze zwrotu produktu na adres e-mail: kontakt@coally.pl.
- Koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu, Sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Klienta – w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie Sklepu.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są przez Sklep najpóźniej w ciągu 15 dni roboczych od ich otrzymania.
- W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, uszkodzony produkt zostanie wymieniony przez Sklep na produkt wolny od wad, a jeśli będzie to niemożliwe – Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie produkty.
- Powyższe pozostaje bez wpływu na możliwość domagania się przez Klienta obniżenia ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli wada jest istotna. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady lub obniżenia ceny, Sklep zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się produktu, uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia etc.) powstałe w wyniku zwyczajnego użytkowania produktu, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania produktu lub niewłaściwego jego użytkowania i prania / konserwacji przez Klienta (niezgodnie z treścią zaleceń, załączonych na wszywkach oraz informacjach dostępnych na stronie internetowej Sklepu), jak również wady nieistotne oraz wady jawne, które są widoczne w chwili otrzymania przesyłki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
- W przypadku uznania reklamacji za niezasadną, produkt zostanie niezwłocznie odesłany Klientowi na jego koszt, pod adres wskazany w formularzu reklamacyjnym.
- Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie produktów zamówionych z produktami otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu produktu.
- W wypadku gdy dostarczony produkt jest zgodny z zamówieniem Klienta, jednakże Klient wyraża wolę wymiany go na inny wariant kolorystyczny, Sklep informuje o możliwości zgłoszenia takiego faktu drogą e-mail – na adres poczty elektronicznej: kontakt@coally.pl, bądź telefonicznie. Zgłoszenie nie jest równoznaczne z uwzględnieniem przez Sklep woli Klienta.
- Sklep nie przyjmuje od Klientów przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.
Ochrona danych Klienta:
- Składając zamówienie, Klient świadomie udostępnia na rzecz Sklepu dane osobowe, niezbędne w celu realizacji zamówienia.
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione w zgodzie Polityką Prywatności Sklepu oraz obowiązującymi przepisami prawa.
Postanowienia końcowe:
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotowego Regulaminu w dowolnym czasie, bez podania przyczyny.
- Zmiany obowiązują od chwili zamieszczenia ich na stronie internetowej Portalu. W przypadku zarejestrowanych Klientów obowiązują ich nowe postanowienia Regulaminu o ile nie wypowiedzą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 30 dni od daty powiadomienia o zmianie Regulaminu, które to nastąpi drogą elektroniczną, na adres wskazany przez Klienta przy rejestracji.
- Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie internetowej Sklepu oraz dostarczany Klientowi (wyłącznie drogą elektroniczną) na każde jego żądanie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz innych ustaw.
- Składając zamówienie nabywca akceptuje treść powyższego Regulaminu